Workshop Portret tekenen (11 september)

Te weinig aanmeldingen. Deze workshop komt te vervallen.

Prijs: € 20,00 p.p.

Een bijzondere vorm van kunst is het maken van portretten. Sommige kunstenaars, zoals Rembrandt, waren hier erg bedreven in. Deze middag ga je zelf aan de slag met het maken van portretten.

Miranda Pronk van Creatief Centrum 't Atelier begeleidt je in deze workshop van 2,5 uur bij het tekenen van een portret. Gestart wordt met een korte uitleg over de techniek en werkwijze. Miranda helpt je bij vragen als 'Hoe begin ik?' en 'Waar moet ik naar kijken als ik een portrettekening wil maken?'. De workshop is geschikt voor beginners en gevorderden.

De workshop start om 14.00 uur en wij zorgen voor alle materialen. Je hoeft dus niets mee te nemen. Een kopje koffie van thee bij binnenkomst is bij de prijs inbegrepen, naar de toegang tot het museum. Er geldt een maximum van 12 deelnemers. Voor donateurs en houders van een museumkaart geldt een korting van € 5,00 die bij binnenkomst op 11 september wordt terugbetaald. De prijs komt voor hen uit op € 15,00.

Helaas zijn er te weinig aanmeldingen. Deze workshop gaat dan ook niet door.