Dementie

bezoek ons museum rondom Wereld Alzheimer Dag

Aandacht voor dementie rondom Wereld Alzheimer Dag

Vanwege Wereld Alzheimer Dag organiseren wij samen met zorg- en welzijnsorganisaties in het Westland een mooie activiteit voor mensen die met Alzheimer of een andere vorm van dementie te maken hebben. Is dat bij u het geval? Dan kunt u van dinsdag 20 t/m vrijdag 23 september gratis ons museum bezoeken, samen met een tweede persoon. U kunt dan mooie herinneringen beleven tijdens de expositie ‘Jeugdcultuur in het Westland’. Daarnaast kunt u de vaste expositie en de historische tuin bezoeken. Bovendien krijgen u en uw introducéé koffie/thee met wat lekkers aangeboden.

Als u te maken hebt met dementie/Alzheimer en gratis ons museum wil bezoeken, dan dient u zich vooraf aan te melden. Dat kan via onderstaand formulier voor de datum van donderdag 22 september.

Als u op een van de andere dagen wilt langskomen, reserveer dan via een van de onderstaande knoppen:

aanmelden voor dinsdag 20 september
aanmelden voor woensdag 21 september
aanmelden voor vrijdag 23 september

Wees er tijdig bij want er is een maximum aantal plekken per dag.