Film: Mijn vader, Nour en ik

Filmvertoning met nagesprek

Programma en aanmelding

Op deze middag organiseert de S.A.V.-vereniging een filmvertoning met groepsgesprek. De documentairefilm 'Mijn vader, Nour en ik' is gemaakt door Wiam al-zabari en toont wat de impact was van het vluchten van Irak naar Nederland, en wat het voor hem en zijn familie betekende. In de film gaat hij hierover het gesprek aan met zijn familieleden.

Na de film, die een klein uur duurt, vindt er een groepsgesprek plaats met de aanwezigen, onder het genot van een drankje en lekkere hapjes. Kamela Sarwar en Bahara Hamidy zijn de moderatoren van dit gesprek. Het programma van de middag ziet er als volgt uit:

• 13.00 - 14.45 uur: inloop met expositie en hapjes
  • 13.45 uur: verzamelen in Hooiberg met koffie/thee --> start van het programma
  • 14.00 uur: film bekijken in de veilingzaal van het museum
  • 15.00 uur: nagesprek
  • 16.30 uur: einde middag

Vind je het leuk/interessant om de film te bekijken en mee te doen aan het gesprek? Je bent van harte welkom, deelname is helemaal gratis. Je kan je aanmelden bij Bahara Hamidy via:
- email: [email protected] of
- tel/whatsapp: +31686433308

Deze activiteit wordt georganiseerd in samenwerking met S.A.V. Vereniging, Een van de Jongens, Jongerenraad Westland en het Westlands Museum.