Beleefmiddag 'Mijn jeugd in Afghanistan'

Afghaanse Westlanders over het land van hun roots

In de week van WestlandOntmoet word je van harte uitgenodigd om het verbindende evenement 'Mijn jeugd in Afghanistan' in ons museum te bezoeken. Dit evenement sluit heel goed aan bij de nieuwe tentoonstelling 'Jeugdcultuur in het Westland' die momenteel te zien is. De verbinding zit hem in de kracht, participatie en saamhorigheid rondom jeugdcultuur.

Je wordt meegenomen op een reis door Afghanistan. Het belooft een gezellige én informatieve middag te worden, vol met live-muziek, kunst, performance, heerlijke hapjes en workshops. Een onderdompeling in een andere cultuur, waarbij verrassend genoeg ook veel overeenkomsten te vinden zijn, aldus de organiserende stichting Stem van de Afghaanse Vrouwen (SAV).

Door de unieke samenwerking tussen stichting SAV, Westland Cultuurweb, Vitis Welzijn en ons museum, kunnen bezoekers deze zaterdag - 1 oktober - gratis dit evenement bezoeken. Om 14.00 uur vindt de aftrap plaats van het evenement en dit loopt door tot 17.00 uur. Van harte aanbevolen.