'WestlandOntmoet' bezoekt museum

Een taart voor onze vrijwilligers omdat we ontmoeting stimuleren

Vandaag werden we blij verrast door een team van 'WestlandOntmoet' dat een flitsbezoek aan ons museum bracht. Met een feestelijk versierde food-truck kwamen ze ons terrein opgereden om onze vrijwilligers te vergullen met een heerlijke slagroomtaart. De reden is dat wij met met de vele activiteiten die wij organiseren voor talloze onverwachte ontmoetingen zorgen. En dat wordt gewaardeerd. En wij waren natuurlijk wel in voor zo'n lekkere, Westlandse slagroomtaart. Onze dank is groot!

WestlandOntmoet is een organisatie die ontmoetingen stimuleert onder het motto: ‘Een klein gebaar kan het verschil maken’. Impact maken hoeft helemaal niet zo groots of ingewikkeld te zijn. Een kop theedrinken met de buurman, een kaart sturen of kleine attentie langsbrengen kunnen een geweldig effect hebben en een ander écht blij maken. Naast het aanmoedigen elkaar te ontmoeten, stimuleert WestlandOntmoet het organiseren van ontmoetingsactiviteiten. Die worden georganiseerd door talloze organisaties in de gemeente Westland. Op WestlandOntmoet.nl komen vraag en aanbod samen. In één oogopslag is te zien waar jong en oud laagdrempelig kunnen meedoen aan activiteiten, maar bovenal: kunnen genieten van elkaars gezelschap. En dat het hele jaar!

Wil je meer informatie over de ontmoetingsmogelijkheden? Kijk dan op Westlandontmoet