Succesvolle streekvlaggen-actie

Meer dan 300 vlaggen verkocht

Als museum organiseerden wij in een kortstondige actie waarbij “voor een bizar lage prijs” een Westlandse streekvlag of wimpel aangeschaft kon worden. Doel was om door middel van deze actie bij te dragen aan de saamhorigheid en het gevoel van trots dat vanouds in de streek te vinden is. Uiteindelijk heeft dit geleid tot 321 bestelde vlaggen en wimpels. Wat moet dat straks een mooi gezicht zijn in (de streek) het Westland.

Aan de hand van alle bestellingen hebben wij nu één grote order uitgezet bij de vlaggenfabriek. De verwachting is dat de vlaggen en wimpels in de week vóór de Kerst in het museum zijn en dat de bestellers ze dan kunnen afhalen. Alle bestellers krijgen een vooraf een emailbericht met de exacte datum dat de vlaggen en wimpels op te halen zijn. Dat hoeft uiteraard niet op de eerste dag, het kan ook op de dagen daarop.