Streekvlaggen zijn binnen

Bestellingen kunnen vanaf dinsdagmiddag afgehaald worden

Er zat vertraging op bij de leverancier, maar zaterdagmiddag 24 december zijn de meer dan 300 vlaggen en wimpels eindelijk binnengekomen bij het museum. Het betekent dat iedereen die vlaggen besteld heeft, ze vanaf dinsdagmiddag 13 uur kan komen ophalen bij de balie van het museum. Eerder lukt niet want eerste en tweede Kerstdag zijn we gesloten. Alle bestellers krijgen ook nog een emailbericht hierover.

Ophalen hoeft niet per sé op dinsdag. De vlaggen kunnen de dagen daarop volgend tijdens de openingstijden opgehaald worden. We zijn dagelijks geopend van 13 tot 17 uur, met uitzondering van de maandagen en officiële feestdagen.

We zien ernaar uit, en zijn er trots op dat het hele Westland straks opgefleurd wordt met de honderden Westlandse vlaggen.