Museum aanwezig bij Zomerbloemententoonstelling

Tijdens de vier dagen van de Nationale Zomerbloemententoonstelling in de Oude Kerk te Naaldwijk, zal ook ons museum weer aanwezig zijn. In de tent naast de kerk, vlakbij de uitgang geven wij een mooi overzicht van buitenplaatsen die in het Westland hebben gestaan, en maken we bezoekers attent op de tentoonstelling 'Buitenplaatsen in de Gouden Eeuw' die nog tot media maart in ons museum te bezichtigen is.
Ook twee andere partijen zijn daarbij aanwezig. De Historische Vereniging Naaldwijk-Honselersdijk deelt flyers uit waarmee een mooie rondwandeling door historisch Naaldwijk kan worden gemaakt. En de stichting Monumentaal Westland deelt folders uit waarmee op zaterdag 14 mei, Open Monumentendag, een fraaie fietstocht langs de (restanten) van Westlandse buitenplaatsen kan worden gemaakt. De folders en deelname zijn gratis.