Klaverjassen in het museum

We gaan weer van start!

Het is inmiddels een traditie dat wij in de wintermaanden klaverjaswedstrijden in ons museum organiseren. Het betekent dat je in de periode oktober tot en met april elke derde donderdagmiddag van de maand aan een klaverjaswedstrijd kan meedoen. De eerste keer vindt plaats op donderdag 19 oktober. Deze middag kan je gezellig klaverjassen en tussen de drie rondes door het museum en de historische tuin bezoeken. Voor de winnaars zijn leuke prijzen te winnen.

De overige klaverjasmiddagen zijn op:
- 16 november
- 21 december
- 18 januari
- 15 februari
- 21 maart
- 18 april

De kaartwedstrijden beginnen steeds om 13.30 uur; inschrijven kan vanaf 13.00 uur. Het inschrijfgeld is € 4,00 en is inclusief bezoek aan het museum en een kop koffie of thee. Inschrijving is voor iedereen vrij en je hoeft je niet vooraf aan te melden.

Klaverjassen in het museum
Klaverjassen in het museum / foto Westlands Museum