Jaarboek 2019 verkrijgbaar

Elk jaar brengt het Genootschap Oud-Westland een jaarboek uit met historische artikelen over de streek Het Westland. Op zaterdag 7 september werd in een volle ISW-aula in Naaldwijk het eerste exemplaar van het Jaarboek 2019 overhandigd aan wethouder Karin Zwinkels van de gemeente Westland. In deze editie onder andere artikelen over de Beekenkamp Group, tuinbouwpionier Fulps Valstar, Lijnbanen in Monster en Ter Heijde, en de Westlandse missiebisschop Hermanus van Elswijk.

Leden van het Genootschap Oud-Westland kunnen het boek gratis afhalen bij ons museum. Andere geïnteresseerden kunnen het boek van 160 blz. kopen bij de balie van het museum, á € 14,95. Ook eerdere jaargangen zijn er te koop, veelal voor een heel schappelijke prijs.