Internationale tuinders bezoeken het museum

Start van de Pro Manager Mastercourse

's Maandags is ons museum normaliter gesloten, maar een aantal keren per jaar zondigen we op deze regel. Dat is wanneer Ed Smit zijn Pro Manager Mastercourse organiseert. Tuinbouwmanagers uit de hele wereld komen dan naar het Westland om in twee weken tijd bijgespijkerd te worden over de nieuwste ontwikkelingen en een netwerk voor de toekomst op te bouwen. Wij zijn er trots op dat de start van deze Mastercourse steevast in ons museum plaatsvindt. Vandaag betrof het een groep top-bloementelers uit Kenya, Iran, Guatamala, China, enz. Na een bezoek aan het museum, een eerste onderlinge kennismaking en een luxe lunch, vertrok de groep naar Optiflor. En vele bedrijfsbezoeken zullen volgen in de komende twee weken. We wensen de groep veel succes toe.