Hok 't Hokkie organiseerde reünie

85 oud-hokgangers bezoeken expo Jeugdcultuur en zien film Nic van Leeuwen

Zaterdag 25 februari organiseerde hok ’t Hokkie uit Monster een grootse reünie in ons museum. Deze vriendengroep startte in 1977 in een oud Konijnenhok op de Raaphorstlaan en verhuisde in 1981 naar de Emmastraat in Monster. Daar bleef ’t Hokkie bestaan tot eind 1992.

Voor de organisatoren was de expositie 'Jeugdcultuur in het Westland' een mooie aanleiding om de reünie te organiseren in het museum. Maar liefst 85 oud-hokgangers hadden zich aangemeld voor deze feestelijke dag. De exposite werd bezocht en ook zag men de film over Nic van Leeuwen. Maar uiteraard lag het accent op het ontmoeten van oude bekenden. Na het maken van de groepsfoto in de historische tuin, werd het feest voortgezet bij Café de Jachthaven in Kwintsheul.