Bijdrage Rabobank Westland

Rabobank Westland ondersteunt ons museum

Als museum zijn we aangenaam verrast door een financiële bijdrage, groot € 1050, die aangeboden is door Rabobank Westland. Onze Westlandse bank doet regelmatig klanttevredenheidsonderzoek en heeft in 2019 per ingevuld formulier een bedrag toegezegd aan goede doelen. Wij waren daar één van.
De cheque is door Rabobank-medewerker Dennis Zielstra overhandigd aan voorzitter Jan Prins, in aanwezigheid van een aantal vrijwilligers. Het bedrag wordt gebruikt voor de aanschaf van een nieuwe, professionele vaatwasser, omdat de huidige al 8 jaar oud is en echt aan vervanging toe. Een mooi bericht dus voor al onze catering-vrijwilligers.

Uiteraard zijn wij Rabobank Westland zeer erkentelijk voor deze ondersteuning. TOP!

Dennis Zielstra (2e van links) overhandigt de cheque aan voorzitter Jan Prins (3e van rechts)