De

Strategie und Ziele

Beleidsplan

Voor de periode 2016 - 2020 is er door het stichtingsbestuur een beleidsplan vastgesteld.

Bekijk het Beleidsplan

Ziel

Erwerben, verwalten und betreiben von einer zentralen Einrichtung, zu Nutzen der Regional- und Gartenbauhistorischen Beschäftigung im “Westland”, und alle anderen Sachen die mit der Region und gartenbau Geschichte zu tun haben oder damit in Zusammenhang stehen und es sonst schöpfen oder entwickeln von Aktivitäten um das Ziel zu unterstützen.

Belohnungspolitik

Für die 7 Behörden und etwa 90 Freiwilligen gibt es keine Belohnung (pro-bono-Arbeit). Die Belohnung für zwei Mitarbeiter (1,8 Fte) ist gegründet auf den Tarifvertrag von Gemeinden".

Fairtrade

Das Westlands Museum unterstützt die Initiative der Gemeinde Westland, um Fairtrade Gemeinde zu werden. Wir haben dazu unsere Einkäufe langlebig gemacht damit wir Fairtrade Produkte gekauft haben und zu benutzen. Hiermit trägt das Westlands Museum aktiv zur Erreichung vom Ziel bei, um dann den Titel Westland Fairtrade Gemeinde zu behalten.

Jaarverslag

Het stichtingsbestuur stelt elk jaar een jaarverslag op waarmee transparantie wordt betracht over de activiteiten die het museum onderneemt. Via onderstaande link vind je het meest actuele jaarverslag.

Jaarverslag 2017

Vacature professional

Ten behoeve van een ambitieus en uitdagend project zijn we per september 2019 op zoek naar een medewerker erfgoededucatie met een inspirerende visie op vernieuwend onderwijs.

Medewerker Erfgoededucatie

Vacatures vrijwilligerswerk

Het Westlands Museum kan niet draaien zonder de hulp van de meer dan 90 vrijwilligers. Er zijn vele werkzaamheden, variërend van gastheer/-vrouw tot tuinmedewerker en van cateringmedewerker tot objectenregistratie. Ook zin om een steentje bij te dragen aan het museum? Kijk hieronder voor de openstaande vacatures. Zie je jouw functie er niet bij staan, maar wil je toch eens kijken of er een passende vrijwilligersjob is? Neem contact met ons op en we bekijken dan samen de mogelijkheden.

Vacatures

Medewerker catering