Workshop Aquarel en inkt (22 januari)

bloemen en planten als kunst

Prijs: € 20,00 p.p.

In de museumtuin zijn zelfs in de winter bloemen en planten te vinden om in aquarelverf na te schilderen. We gaan in de tuin een bloem of plant plukken om binnen na te tekenen. Marja Ouwerling, docent bij creatief centrum ‘t atelier, zal de workshop begeleiden. We gaan met potlood de vormen schetsen en dan met aquarelverf de kleuren en schaduwen aanbrengen. Als laatste gaan we met een kroontjespen en inkt de contouren tekenen. Op deze manier kunnen we mooie resultaten bereiken. Ook als je een beginner bent is het mooi om deze kans aan te grijpen om te oefenen. Oefening baart immers kunst.

De workshop start om 13.30 uur en wij zorgen voor alle materialen. Je hoeft dus niets mee te nemen. Een kopje koffie of thee bij binnenkomst is bij de prijs inbegrepen, evenals de toegang tot het museum. Er geldt een maximum van 12 deelnemers. Voor donateurs en houders van een museumkaart geldt een korting van € 5,00 die bij binnenkomst op 22 januari wordt terugbetaald. De prijs komt voor hen uit op € 15,00.

Interesse om mee te doen? Meld je aan via onderstaand formulier. Na betaling is je aanmelding pas definitief.