Heropening op zaterdag 5 juni

na een half jaar verplichte sluiting

Na een langdurige sluiting vanwege de coronamaatregelen, mogen we onze museumdeuren per zaterdag 5 juni weer openen. Ondanks de beperkende maatregelen kun je toch de nodige nieuwe zaken in ons museum bewonderen. Zo start op diezelfde zaterdag de expositie 'Kunst tussen de Kassen', een expositie waarin een prachtige verzameling schilderijen te bewonderen is, met als thema 'Tuinbouw'. In de historische tuin is een nieuw ramenwarenhuis gebouwd en inmiddels staan er diverse groentensoorten tot wasdom te komen. Een prachtig gezicht. Én: je kan voortaan dóór de kas lopen en alle gewassen van dichtbij bekijken (en ervaren hoe warm het in zo'n kan kan zijn). Verder is nog tot en met 4 juli de expositie 'Oorlog. Wat zou jij doen?' te bezichtigen op de eerste verdieping van het museum. Bereikbaar per trap of met lift. Al met al zeker de moeite waard om binnenkort weer eens een bezoek aan ons museum te brengen. Tot ziens!